سایت تخصصی خودرو

مطالب برای خودرو

سایت تخصصی خودرو

مطالب برای خودرو

آزمایش فنی فلکس گل

خودروی گل با مشخصات ظاهری هاچ بک 4 سیلندر با قدرت 1800 سی سی در حدود 100 اسب بخار در سطح شهر به حرکت در آمد.  نرمیت خاص این خودرو در دست اندازهای شهری، راننده و سرنشینان را به هیچ عنوان دچار مشکل نمی کند.

صندلی راننده به نوعی طراحی گردیده که دید کاملی بر سطح جاده و جلو داشبورد این خودرو خواهد داشت و جایگاه دیگر سرنشینان بسیار راحت و بدون مشکل بود در اصل می توان گفت این خودرو برای استفاده چهار نفر طراحی گردیده و اضافه بر این افراد دچار مشکل خواهند شد.   

محفظه جلوی پای راننده، باقی سرنشینان تا حدودی باز بوده و کمک به راحتی تمامی سرنشینان می کند .

ترمز این خودرو با مدلهای قبل اندک تفاوتی دارد از لحاظ ایستایی   و گیرندگی بسیار دقیق تر عمل می کند . آینه های بغل برقی این خودرو به دید راننده درطرفین بسیار کمک کرده تا با وضوح کامل اطراف خودرو دیده شود.

ابعاد این خودرو جهت  پارک در نقاط کم جا بسیار کمک دهنده به راننده می باشد. چراغهای جلوی این خودرو دارای نور دهی خوب و از نوع تلسکوپی به همراه دو پرژکتور در زیر سپر می باشد.دید چراغهای عقب نیز از فواصل دور براحتی قابل تشخیص بوده.

زوایای آیرودینامیکی این خودرو بسیار زیاد بوده و در سرعتهای بالا به راننده جهت افزایش سرعت بسیار کمک می کند . این خودرو دارای گیربکس 6 دنده با سیستم تعلیق بسیار خوب می باشد.

سیستم گرمایشی و سرمایشی این خودرو با توجه به مکانیسم داخلی جوابگوی راننده و سرنشینان  می باشد . ( تست این خودرو در پیست اتومبیلرانی در ابتدای سال 1384 انجام خواهد شد که گزارش این تست را بصورت کامل به همراه تصاویر شاهد خواهید بود . )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد